Обадете се за консултация: 0884 622 855

интернет реклама Вашият уеб сайт на първа страница в Google чрез SEO или Реклама?

Това е най-често срещаният въпрос, който ни задават.

Объркани от различни съвети на непрофесионалисти, заблудени от нереални реклами, обещаващи чудеса чрез SEO услуги за почти без пари, е нормално да не сте в състояние да направите правилен избор.

И двата вида популяризиране на сайт - чрез SEO и чрез реклама в Google имат положителни и отрицателни страни. Двата вида НЕ СА взаимноизключващи се. Допълват се взаимно за постигане на най-добри резултати за Вашият бизнес срещу най-ниски разходи.

Google е най-популярната търсеща машина в света. Ежедневно се извършват хиляди търсения само от България. Част от тях са от Вашите потенциални клиенти. Присъствието на първа страница в Google, без значение дали заради платена реклама или оптимизация, гарантира многобройни посещения от потенциални клиенти.

Използването едновременно на реклама в Google и оптимизация повишава значително шанса Вашият уеб сайт да бъде посетен от потенциален клиент. Рекламата не пречи на органичното класиране, тъй като най-много 20% от посетителите посещават сайт, който е на първо място в Google. Практически чрез използване на реклама и оптимизация се удвояват шанса Вашият уеб сайт да бъде посетен. Това означава, че ще имате повече продажби и запитвания.



Какви са основните предимства при реклама в Google:

  • Гарантирано повишавате посетителите във Вашият уеб сайт
  • Имате пълен контрол над изборът на ключовите думи при които се показва рекламата
  • Имате пълен контрол върху направените разходи
  • Избирате градове и времеви график за показване на рекламата

Какви са основните предимства при SEO оптимизация на уеб сайт:

  • Резултатите са дългосрочни
  • Повишавате класиранията и в други търсещи машини
  • Не заплащате допълнителна такса на база на реализирани посещения
  • Подобрява се структурата и съдържанието на сайта

Недостатъци при реклама в Google:

  • Заплащате за всяко посещение от потенциален клиент
  • Ако искате да използвате услугите на агенция за управление на реклама дължите месечна такса

Недостатъци при SEO оптимизация:

  • Нямате гаранция за резултати
  • Първите резултати понякога отнемат месеци
  • Рискувате сайта да бъде наказан и изключен от резултатите
  • Конкуренти оптимизират своите сайтове и трябва непрекъснато да се съревновавате с тях

Как да изберете какво Ви е нужно - интернет реклама или SEO оптимизация:

Ако Вашият уеб сайт е сравнително нов и искате да развиете бързо неговият потенциал препоръчваме реклама в Google. Причините за това са много важни:

  1. Резултатите са моментални, първите посещения от потенциални клиенти във Вашият уеб сайт са в рамките на няколко часа. Ако не сте доволни от резултата няма нужда да продължавате да инвестирате.
  2. Избирате ключовите думи, при търсене на които ще се показва Вашата реклама. По този начин оптимизирате бъдещите рекламни разходи.
  3. Получавате максимално детайлен отчет за посещения, брой показвания на рекламата, направени разходи и постигнати резултати.
  4. Имате пълен контрол над времето през което ще се показва рекламата. По всяко време може да се спре или активира.
  5. Вашият уеб сайт ще се показва веднага на първа страница в Google, най-често над безплатните резултати.
  6. Може да се добавят разширения на рекламата, които ще показват Вашият телефонен номер, адрес, работно време.

Ако вече привличате нови потенциални клиенти чрез реклама е добре да започнете и кампания по SEO оптимизация. Като главен недостатък на SEO оптимизация на уеб сайт е това, че първите видими резултати могат да отнемат много време, понякога месеци. Поради тази причина не препоръчваме този метод за бързо привличане на клиенти или за нови сайтове.


Как изглежда резултат от успешна рекламна или SEO кампания през първите периоди?


Моментално достигане до голяма аудитория потенциални клиенти от рекламна кампания в Google:

посещения от реклама


Постепенно повишаване на посещенията от потенциални клиенти от SEO оптимизация:

посещения от seo


В почти всички браншове вече има рекламодатели, чиито реклами се показват над безплатните резултати. По този начин дори сайтове, които са били на първо място в резултатите на Google вече са над 7 място и посещенията им практически са намалели в пъти. Причината за това е наличие на 4 рекламни карета над резултатите, наличие на локални резултати (Google Maps) и изображения.


Кога да избера SEO оптимизация на уеб сайт пред рекламна кампания?

Изберете SEO оптимизация, ако за Вас са валидни следните точки:

  1. Имате търпение и сте готови да изчакате няколко месеца до първите резултати, като през това време заплащате ежемесечно за оптимизация.
  2. В момента имате добра рекламна кампания, но искате да разширите още повече броят на потенциалните клиенти.
  3. Разбирате, че рискувате сайта да бъде наказан от Google при използване на забранени методи от съмнителни фирми за SEO услуги.
  4. Не ви се заплаща на реално посещение от качествен потенциален клиент.
  5. Ако мислите, че в интернет всичко е безплатно и не може да приемете факта, че други дават ежедневно пари за да направят пари, буквално.

ВАЖНО УТОЧНЕНИЕ: в никакъв случай не изключваме SEO като много добър канал за привличане на трафик. Текущата реалност през 2016 година е, че сигурно и трайно повишаване на трафика през този канал отнема време, конкуренти активно оптимизират сайтовете си и заплащат за платена реклама. Това "избутва" безплатните резултати надолу, а активното оптимизиране от страна на други конкуренти Ви принуждава и Вие да правите същото. До преди няколко години беше обратното - нямаше смисъл да се дават пари за реклама, при положение, че сравнително лесно можеше да се класира всеки сайт. Ежедневно се появяват десетки сайтове, които се явяват Ваши преки конкуренти и застрашават позициите Ви в Google, Bing и Yandex.


Каква е цената на реклама в Google и SEO оптимизация?

Реалната цена на ефективна SEO оптимизация не може да се определи предварително, в повечето случай е нужна индивидуална оферта. Обикновено фирмите за SEO оптимизация работят с месечно заплащане, като повечето държат да се сключи и срочен договор. Цената варира, като тя реално започва от 300 и достига над 1000 лева на месец. Различни нелоялни фирми афишират много по-различни ниски цени, срещу които ще получите същото - ниски резултати. Качествената SEO оптимизация се състои в технически одит и нанасяне на много промени в сайта, преработка на структура, редакция на текущо съдържание, често писане на ново съдържание, изграждане на препратки към сайта от различни места като форуми, каталози и много други. Всичко това отнема много време, което не може и няма как да струва (примерно) "90 лева на месец".

Цената за реклама в Google може да бъде точно определена от фирмата, която ще я проведе или от Вас. Може да определите точният бюджет, като той може да бъде на седмична, месечна или друга база. Общата цена се определя от два фактора - цена за управление на рекламна кампания от страна на фирмата и рекламен бюджет, дължим директно към Google. Цената за управление на рекламна кампания стартира от 90 до над 500 лева, спрямо нуждите на Вашият бизнес. Рекламният бюджет представлява броят на посещенията, умножен по средната им цена. Примерно ако едно посещение Ви струва 0.05 лева, то с рекламен бюджет от 100 лева на месец може да получите около 2000 посещения от потенциални клиенти.



6 съвета за избор на фирма, която да проведе реклама в интернет или да извърши SEO оптимизация на Вашият уеб сайт:

  1. Изберете фирма с история. Избягвайте новосъздадени фирми с неясни компетенции. При провеждане на рекламна кампания може да загубите някаква сравнително малка сума, но при провеждане на некачествена SEO оптимизация може да получите наказание и Вашият уеб сайт никога повече да не се покаже в резултатите, дори и на по-задни позиции.
  2. Не избирайте фирма по показател "най-ниска цена". Зад ниската цена стои някаква уловка. Или услугата няма да бъде извършена, или ще бъде извършена изключително некачествено и реално няма да има никакъв резултат за Вас. Разбира се, има и изключения, но те са по-скоро рядкост. В IT бранша, както със сигурност сте чували, разходите са основно прекарано време в работа. При съмнително ниска цена за услугата винаги изисквайте гаранция и непрекъснато следете как се извършва работата.
  3. Изберете фирма, която има физически офис. Огромна част от нашите клиенти преди са работили с някой, който в един момент просто се е изпарил. В резултат на това освен, че са платили за нещо, което никога не е било извършено, са пропуснали и печалби. Да не споменаваме месеците в опити да осъществят контакт, похабените нерви и загубеното доверие в бранша.
  4. Винаги подписвайте договори и заплащайте след издаване на фактура. По този начин може да докажете извършени плащания и договорни отношения между страните.
  5. Не работете с някой, който не е в състояние да Ви разясни точно какво ще направи за Вас. Задавайте много въпроси, слушайте отговорите и преценете нивото на компетентност.
  6. Не подписвайте дългосрочни договори. Най-вероятно не сте в състояние да разберете напълно написаното в тях, но със сигурност разбирате, че имате дългосрочен финансов ангажимент. Възможно е да се окажете в ситуация, в която заплащате ежемесечно за нещо, което не Ви е нужно и нямате право да се откажете от него.

Как можем да помогнем на Вашият бизнес?

google partners

Помагаме на Вашият бизнес да се разраства като предлагаме услуги, които са с пряко измерими резултати. Основен фокус е предлагането на услуги, които ще спомогнат за привличане на потенциални клиенти - реклама в интернет, оптимизация, e-mail кампании, facebook реклама и други дигитални канали. Спазваме основните принципи за ефективни резултати: нисък разход за привличане на потенциален клиент, прозрачност, гъвкавост.

Като сертифицирани Google AdWords партньори гарантираме създаването на ефективна рекламна кампания. Предоставяме безплатен ваучер от 90 лева за реклама в Google на всеки нов клиент. Успяваме да помогнем на голяма част от нашите клиенти. Даваме гаранция, че всяка кампания, организирана от нас, ще привлече реални потенциални клиенти към Вашият уеб сайт.

6 причини да работите с нас:

  • Имаме над 12 годишен опит и повече от 600 успешни проекта
  • Сертифицирани сме като Google AdWords Partners
  • Предлагаме безплатен ваучер за реклама
  • Стартираме експресно - първите резултати от рекламна кампания са видими до 2 часа
  • Даваме гаранция за високо качество на услугата
  • Получавате безплатно консултиране по продажби в интернет

Искате ли да Ви помогнем да разширите потенциалните си клиенти?

Изпратете ни Вашият уеб сайт. Ще го разгледаме внимателно, ще определим най-добрата стратегия за популяризирането му и ще се свържем с Вас.

Вашият сайт:
Вашият е-mail:
Телефон:


"Креативити Дизайн Студио" ЕООД
е-mail: office@cds.bg, телефон: 0884 622 855