Обадете се за консултация: 0884 622 855

Продавай повече. Повиши печалбата.

Знаеш ли какво кара хората да поръчват точно от теб?
А знаеш ли как да ги накараш да купуват повече?

Огромна част от притежателите на уеб сайтове нямат идея какво се случва с посетителите на техният сайт.

Неосъзнавайки огромните щети, които им нанасят мненията и експертните съвети на роднини, приятели и колеги, хората често решават как да бъде оформен даден уеб сайт. "Къде да разположа различните елементи? Кой е правилният начин да се поднесе информацията?"

Не гадайте! Това пречи не само на теб и на твоя бизнес, а и на твоите клиенти. Процесът на гадаене не отнема много време и често звучи логично. Освен всичко е и значително по-бърз и евтин вариант... на пръв поглед.

Щетите могат да бъдат огромни:

  • по-нисък процент на продажби
  • повече разходи за реклама при по-ниска възвращаемост на инвестицията (ROI)
  • по-високо ниво на директно напуснали сайта (bounce rate) или отказали се от поръчка

В различните браншове средният процент на поръчка или запитване варира между 1 и 20%. Сигурен ли си, че продаваш достатъчно?


Направи разликата между добре продаващ и много добре продаващ уеб сайт.

Ако твоят сайт е направен без предварително проучване, без провеждане на тестове с реални посетители и реални продажби, най-вероятно продава по-малко, отколкото може. А потенциалът му е значително по-голям от твоите представи. При това със същата посещаемост, без допълнителен рекламен бюджет или нови трафик канали. Ще наречем тази интернет страница „Сайт 1" - направен на принципа на гадаене.

Да приемем, че имаме идентичен сайт, който ще наречем „Сайт 2", но той е изработен след анализ на нишата, потенциалните клиенти и оптимизирани страници за продажба.

Сайт 1:

  • 500 посетители на ден
  • реализирани поръчки - 2.5% от тях, общо 12 поръчки
  • средната стойност на поръчка - 90 лева
  • средната печалба - в размер на 25 лева

Сайт 2:

  • 500 посетители на ден
  • реализирани поръчки - 2.5 4% от тях, общо 12-13 20 поръчки
  • средната стойност на поръчка - 90 лева
  • средната печалба - в размер на 25 лева

Сайт 1 генерира приходи от около 1100 лева на ден, средно при 500 посетители и 12 поръчки. Или печалба от около 300 лева.

Сайт 2 генерира приходи от около 1100 1800 лева на ден, средно при 500 посетители и 12 20 поръчки. Или печалба от около 500 лева.

Разликата между Сайт 1 и Сайт 2 е само в процента на поръчки - от 2.5 на 4%, при запазване на същото ниво на трафик и БЕЗ допълнителни разходи за реклама.

Или над 6 000 лева повече приходи на месец... 72 000 лева на година.


Това може да ти звучи много идеализирано.
Но ето няколко примерни въпроса, които са от голямо значение за повишаване на продажбите:

  • Информирани ли са потребителите за положителните страни на твоят продукт?
  • Знаят ли точно колко ще им струва доставката?

Над 95% ще отговорят "Да, защото го пише в страницата с условия за доставка".

Нека продължа с няколко по-различни въпроса:

  • Колко от посетителите в твоя уеб сайт се информират за цена и условия за доставка?
  • Колко от тях го правят след като са видели даден продукт?
  • Какъв дял от хората са закупили твоя продукт, без да са били информирани за цена на доставка?
  • Как се приемат цветовете от посетителите в твоя сайт?
  • С колко ще се повишат продажбите, ако ясно и точно окажете цена за доставка и условия за гаранция?
  • До каква разлика би довело увеличаване на размера на текста в описание на продукт?
  • Как ще повлияе промяна на цвета на бутона "Купи този продукт". А текста или разположението?
  • Колко от посетителите се затрудняват да финализират покупка?
  • Колко от посетителите не могат да се ориентират в сайта?
  • Колко от посетителите правят опит да намерят даден продукт, но бързо се отказват и напускат сайта?

Ако можеш да отговориш на тези въпроси - Поздравления! Ако все пак не може да отговориш, продължи нататък.


Какво ще получиш от нашата услуга

Предполагаме, че щом продължаваш да четеш това, то имаш интерес към подобряване на продажбите. Можем да помогнем.

Какво ще получиш от нашата услуга по оптимизиране на процесите на продажба в уеб сайт:

  1. Ще проверим за правилната интеграция и настройка на софтуера за проследяване на посетителите.
  2. Ще определим важните цели и действия и ще ги измерим.
  3. Ще анализираме поведението на твоите посетители.
  4. Ще анализираме нишата и основните ти конкуренти.
  5. Ще определим кои са най-важните точки преди да вземат решение за покупка.
  6. Ще изготвим списък с нужните промени, които следват добрите практики при оптимизация на процесите при продажба.
  7. Ще създадем три визуални схеми (wireframes) за преправяне на дизайн на сайта:
    - начална страница
    - страница с продукти/услуги
    - страница с описание на продуктите/услуги

Какво още можем да ти предложим?

  • Можем да запишем точните движения на мишката на посетителите. Така ще може да гледаш през техните очи.
  • Ще преструктурираме информацията в уеб сайта, ще променим разположението на елементите. Ще запишем резултатите, ще направим нови промени, пак ще запишем резултатите и ще сравним и определим най-печелившият вариант за теб (A/B testing).

Изпрати Запитване за повече информация

Изпрати своят уеб сайт и email. Ние ще анализираме сайта и ако сметнем, че може да бъдем полезни ще изпратим подробности за услугата.

Твоето име*:
E-mail*:
Уеб сайт:
Телефон:
Съобщение:

Често задавани въпроси



Услугата е подходяща за всеки сайт. Но най-вече за тези от вас, които искат да продават повече. При някои клиенти постигаме 20% повишение на приходите, при други – над 200%. Всичко зависи от текущото представяне на сайта. Естествено, получаваш и нашата гаранция за подобренията, които ще направим.
Получаваш 100% гаранция за ефективността на нашата услуга. След като получиш списък с препоръки и те бъдат изпълнени, ние ще замерим ефективността. Ако наистина няма разлика – ще ти върнем парите. До стотинка.
Работим основно с Google Analytics, Mouse Flow и Crazy Egg. Всеки може да работи с тях, имат безплатни тестови версии, но не всеки може да чете и анализира правилно събраните данни. Тук е нашата сила.
Първата стъпка е да изпратим списък с въпроси на който ти трябва да отговориш. Едва след това може да се срещнем, но само ако държиш да получиш конкретна информация лице в лице.
Най-често този, който е изработил уеб сайта.
Цената зависи от работата, която трябва да свършим. Но искаме да ти напомним, че предлагаме 100% гаранция.

кои сме ние и как да се свържете с нас

"Креативити Дизайн Студио". 0888 56 28 18. office@cds.bg

Ние сме сертифицирани Google Партньори

google partners